فروش باطری کیا سراتو

فروش کیا سراتو

مشخصات باتری کیا سراتو

 

 

در سال 2003، کیا موتور یک سدان شهری با نام سراتو را طراحی و به تولید انبوه رساند که ظاهری متفاوت با سایر محصولات این شرکت داشت. این سدان کوچک پس از عرضه به بازارهای جهانی با استقبال نسبتا خوبی مواجه شد که باعث شد کیا در سال 2008 نسل جدیدی از این خودرو را به بازار معرفی کند. نسل دوم کیا سراتو در سه کلاس هاچ بک، سدان و کوپه تولید شد و تنها مدل های کوپه و سدان آن وارد بازار داخلی ما شد. این خودرو در ابتدا تنها به صورت وارداتی در بازار داخلی عرضه می شد و در آن زمان رقیب سرسخت مزدا 3 محسوب می شد. شرکت سایپا مذاکراتی را با شرکت کیا برای مونتاژ نسل دوم کیا سراتو آغاز کرد و موفق شد در سال 93 مونتاژ این خودرو در 4 تیپ مختلف را آغاز کند. برای خرید باتری کیا سراتو با ما تماس بگیرید.

 

 

 

مشخصات فنی

 

  • موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
  • حجم موتور 1998 سی سی
  • تنفس موتور تنفس طبیعی
  • انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
  • حداکثر قدرت 154 اسب بخار در 6200 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور 195 نیوتن متر در 4300 دور در دقیقه
  • جعبه دنده 6 دنده خودکار تیپ ترونیک
  • شتاب 0 تا 100 10 ثانیه
  • حداکثر سرعت 197 کیلومتر در ساعت
  • وزن 1350 کیلوگرم
  • اندازه (میلیمتر) 4529 طول – 1775 عرض – 1461 ارتفاع
  • فاصله بین دو محور 2649 میلیمتر

 

قیمت باطری کیا سراتو

 

باتری اصلی کیا سراتو مونتاژ و وارداتی

 

کیا سراتو در ایران در دو مدل مونتاژ و وارداتی وجود دارد. باطری اصلی این دو مدل تفاوت آنچنانی با یکدیگر ندارند.

 

سراتو وارداتی :

ظرفیت باتری این ماشین 60 آمپر 12 ولت بوده و این باتری از نوع پایه کوتاه با چیدمان قطب چپ می باشد. نوع باتری، اصلی یا فابریک اتمی است که معمولا باتری های فابریک کمپانی سراتو وارداتی از کشور کره هستند و برای جایگزین کردن آنها می توان از هر برندی استفاده کرد. گفتنی است که از قالب L2 بر روی این خودرو، استفاده می شود.

 

 

سراتو مونتاژ 2000 :

همچنین باتری کیا سراتو 2000 که به سایپایی یا داخلی معروف است نیز از نوع 60 آمپر 12 ولت بوده و نوع این باتری اتمی، پایه بلند با چینش قطب چپ می باشد. ارتفاع آن بلندتر و قطب آن برجسته تر است. قالب آن نیز دی 23 (D23) می باشد. لازم به ذکر است که بر روی این خودرو باتری پایه بلند و پایه کوتاه هر دو قابل نصب هستند.

 

 

 

 

باتری فابریک کیا سراتو

 

 

  • ظرفیت باتری اصلی کیا سراتو : 60 آمپر ساعت – 60AH
  • ولتاژ باتری: 12 ولت
  • مدل باتری: سیلد اتمی
  • چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

 

 

 

باطری ایرانی یا کره ای

 

در مورد استفاده از باطری ایرانی و یا کره ای باید گفت کیفیت باطریهای ایرانی مانند صبا باطری سپاهان باطری و برنا باطری در سالهای اخیر بسیار بهتر شده است و در ایران هر دو نوع باطری اتمی و اسیدی تولید میشود. استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بکارگیری دستگاههای اروپایی کیفیت باطریهای ایرانی را تا حد زیادی بالا برده است باطری ایرانی دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر شرکتی هستند.

باطریهای کره ای سالهاست که در ایران استفاده میشود و طول عمر بسیار مناسبی دارد و شرکتهای باطری سازی ایرانی هم. به تازگی همپای آنها پیشرفت کرده اند. پس در هنگام خرید باطری میتوانید از گزینه های ایرانی هم با اطمینان کامل استفاده که البته قیمت مناسبتری هم دارند.

مشخصات باتری کیا سراتو

 

 

باتری اتمی یا اسیدی

 

این دو باتری در بیشتر موارد از ویژگی های یکسانی سود می برند. به عنوان مثال هر دو آنها از قابلیت شارژ شدن و دشارژ شدن بهره مند بوده و همچنین از قدرت و خروجی کاملا مشابهی استفاده می کنند. ولتاژ هر دو آنها 12 ولت است. با این تفاسیر لازم است بدانید که تنها جنس صفحات داخلی یا جنس آلیاژ این دو نوع باتری است که در نهایت متفاوت است. باطری های اتمی بیشتر مناسب در مناطق معتدل و سرد هستند مانند باتری های ای جی ام (AGM) و باتری های اسیدی برای مناطق گرمسیر توصیه می شود. درنهایت در طول عمر و کارکرد تفاوت زیادی نخواهند داشت.

 

 

 

عمر باتری سراتو

 

با توجه به اتمی بودن آن می‌توان گفت طول آن در صورت استفاده درست و اصولی تا 3 سال و یا 50000 کیلومتر است. منظور از استفاده اصولی این است که هیچ تجهیزات برقی خارجی روی خودرو نصب نشود. چنانچه از دزدگیر، لامپ‌های پر مصرف مثل زنون و هدلایت و یا از سیستم‌های صوتی در اتومبیل کیا سراتو خود استفاده می‌کنید، باتری سراتو شما طول عمر کمتری خواهد داشت. بجز دزدگیر که مصرف برق چندانی ندارد و استفاده از آن ضروری است، سایر موارد ذکر شده به دلیل آنکه باعث مصرف برق بیشتری شده منجر به کاهش عمر باتری ماشین می‌شوند و بهتر است باتری با ظرفیت بیشتری روی خودروی خود نصب کنید.

 

 

021-55363510

 

021-55363511

 

 

ارسال دیدگاه